יום שבת, 25 בפברואר 2012

היופי שבפשטות - Pomplamoose

עברתי אצלם במקרה ונשארתי. הקליפ הראשון שראיתי היה Septemberשל Earth Wind and Fire. מה שמשך אותי בקליפ הזה, ומאוחר יותר בצמד Pomplumoose הוא הפשטות. הביתיות, ועם זאת, מלווים באיכות מדהימה עד הסוף והמון המון יצירתיות ומקוריות.

מוסיקה איכותות בנעלי בית

הביצוע לשיר (אחד האהובים עלי) September חובבני משהו, ילדותי לאללה, תמים, ועם זאת מקסים. מוסיקה איכותות בנעלי בית. עם הבלגן בבית והסנדוויץ' שאחרי... העיבוד תמיד מקורי (לפעמים יותר מדי מקורי, עד כדי רחוק מרחק שנות אור מהמקור, כמו בדוגמה של Beat It של מייקל ג'קסון) אבל אף פעם לא משעמם. 

What you see is what you get
הצמד חרט על דגלו את העקרון של What you see is what you get, ואם לפרט: כל מה ששומעים, גם רואים (גם אם לעיתים בהמשך), וכל מה שרואים, שומעים. 
אחד הגימיקים של כל הסרטונים הוא שכשהשיר מסתיים, תמיד יש את ה"אחרי", בין אם זה הtake away או Ryan Lerman, הגיטריסט האורח שמתלונן כמה קשה לנגן את הקטע הזה, וזה תמיד מקורי ומצחיק ונראה כאילו מישהו שכח לכבות את המצלמה.

בסוף השיר תמיד יש את ה"אחרי"

הקול של Nataly Dawn בעל גוון מיוחד, מנעד רחב וניכר שהיא מוכשרת בטירוף שכן כל ביצוע שלה מדוייק מאד. בן זוגה, Jack Conte הילד השובב מבין השניים (תראו מה הוא עשה לשופן). הוא משתטה בכל דרך. מנגן על כלים מינאטורים וצעצועי ילדים, או מתופף על השולחן, (או על המצח שלו) וסבתא שלו רוקדת באחד הקליפים. עם זאת, הוא מוסיקאי מחונן ואחראי על כל העיבודים המוסיקלים, שאת רובם הוא מבצע במגוון של כלים.
זה זמן רב שה-www איבד מתום הילדות שלו, וכל הופך למערכת משומנת היטב לעשיית כסף על חשבון איכות, יופי ומקוריות, ולכן צפיה בקליפים של הצמד, מעבר לכך שמעלה חיוך, מושכת בעיקר בשל היותם תמימים משהו ונהנים מכל רגע...

תגובה 1:

אנונימי אמר/ה...

שמחת החיים שנובעת מהזוג הזה כובשת,,,
הקאבר לספטמבר של אדמה רוח ואש האגדיים משובח ומהנה
הווקאל שלה, נטול הדאווה והטראללה, מקסים!!!

והסבתא, אוכ הסבתאאאאאאאאאא אין עליה אין אין אין :)
הכי הכי ובכל הכח. מדהימה.
שאפו על הבציר הזה מסייה האפרתי!!!
הגרופית שלך,
PERFECT-BEAT